Camí de Santiago

dijous, de novembre 17, 2005

Fumando espero, al monte que yo quiero...


Bé, mentre espero emprendre la segona part del meu Camí, m’entretinc en un parell d'aventures.
Una em portarà en un cap de setmana a fer-me tres cims del Montseny, com son: Matagalls (1.696m.), Les Agudes(1.703m.) i Turó de l'home (1706m.) en un cap de setmana.
L'altre prevista pel dissabte 28 i diumenge 29 de gener, és un xic més seriosa: Els Encantats 2.738 i 2.747 metres d'alçada (el Petit Encantat i el Gran Encantat, respectivament). Són als Pirineus del Pallars Sobirà, al sud d'estany de Sant Maurici a Lleida.

El Montseny el faré tot sol i Els Encantats amb la gent de l’Associació excursionista i ecologista Cordada.

Aquest dies m'estic posant en contacte amb el Grup Excursionista Malgratenc (GEM) per veure si m'apunto a altres activitats.
Tinc mono de pujada, pujades, PUJAR !!!
T’hi apuntes?