Camí de Santiago

dimarts, d’octubre 25, 2005

I en van 4tre !!

Quarta etapa feta i olé !!
Avui no era gaire complicadilla però he aumentat el tamany de la butllofa x 3. El taló d'Aquiles esquerra comença a dir-me : però que passa aquí tiu! Que no has "patejat" tant seguit en ta vida? Et penses que ets IronMan, o què?
Bé avui, sota un sol espatarrant, he arribat a Estella, tot passant per Lorca entre altres cityes (qui vulgui saber-les, que s'ho miri a un mapa, je, je, jujua!).
Doncs trempats i trempades, això és "lo" meu, ens aquests moments arriben la USA, els d'Australia i m'he trobat el de Canadà prenen el sol. És una màquina el putu.
Ja he dinat i aquesta etapa ha estat significativa per haber-me acompanyat un senyor de Cirauqui (un poble preciós amb pont Romà inclós. Mireu fotos a Internet que val la pena)... "pues eso" que un tal "Andrés a fet 5 quilòmetres tot explicant-me coses del camp i de les obres que fan per aquí de l'autovia i tal i tal, i m'ha passat la ruta rapidíssima.
Ja tinc la càmera quasi plena de fotos, tinc unes ganes d'arribar a Logroño passat demà per descarregar-les que "ni t cuento".
A veure si puc penjar alguna imatge que es pugui veure.
Aquesta nit intentaré montar un sopar internacional i em curraré un pa amb tomaquet. No sé, igual m'el foten pel cap... que sé jo! Aguna en farem i demà us explico.
Abraçades les justes i 90 petons, que son els Qm. que porto.
Mira ara arriba la Japo, es fa dir Anne i es molt petitoia, és la del centre de la foto asseguda.
Arrevoire !!