Camí de Santiago

diumenge, d’octubre 23, 2005

Iruña, tela, tela, tela... !! (Zubiri - Pamplona)

Estic a Pamplona, genial!

Tinc la primera butllofa rera el dit gruixut del peu dret... No rigueu malparits!

Estic però de collons. Ànims a dalt de tot i demà fins Puente de la Reina, abré cobert 67 quilòmetress i fins un parell de dies suposo jo que no actaulitzaré el Bloc.

Bé. He pasat per carrer Estafeta. Tu diras: tapas, més tapas i de postre tapetes i tal i tal.
He estat a Mesón Pirineo i Bar Estafeta, on per tradició tots els corredors del San Fermín van a vomitar als seus banys... Quina tela, no?

Estic al alberg de las Hermanas Emperatrices (em reservo el comentari), qui ho coneix ja sap de que parlo i qui no que m'ho pregunti quan vingui que "deunidó".

Quin Barça que tenim: 3-0 (Gooooooooooooooools !!)
No cal ni imaginar-se amb quin gust estic llegin a terres del Osasuna les croniques de "Diari de Noticias" i "Diario de Navarra". Us ho imagineu, no?

Vaig a fer-me una siesta i a fer-me carícies. La gent estima i et cuida però no arriba als extrems de fer-te un massatge i tal i tal... je,je.

Ens retrobem macos i maques. Agur!

1 Comments:

Publica un comentari a l'entrada

<< Home