Camí de Santiago

dissabte, d’octubre 22, 2005

Els meus primers 20 quilometres (Roncesvalles - Zubiri)

Que pasa neeengs!!

Ja m'he "polit" la meva primera etapa, estic a Zubiri i sento que ja formo part del Cami.
M'ho he passat "teta", quins colors de tardor!! I quin final mes bestia!! M'ha matat la baixada final, creia que tenia ja la primera butllofa al peu el primer dia i per sort nomes era la sensacio de manca de costum.
M'he quedat a l'alberg privat (Zaldiko) que tenia millors condicions que el Municipal.
La "hospitalera-propietaria" es diu Maria i tot va millor del que pensava. No tinc horari de entrada a la nit i aprofitare per veure el F.C. Barcelona - Osasuna, al bar del costat. M'ho mereixo.
Be, fins aviat. Ja us explicare mes, ara estic molt emocionat...

1 Comments:

  • Quants de dies pensant, imaginant....
    Ara
    La realitat del Camí...


    Bones energies...

    By Blogger segle22, at 12:08  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home