Camí de Santiago

dissabte, d’octubre 29, 2005

Ocho... MAMBO!! (Nájera - Sto. Domingo)


8 dies 190 quilòmetres.
Doncs cap allà a les 7:40 he començat amb negra nit i la gran sorpresa de veure els estels. Yupi!! No núvols = no pluja.
Faig un café a Azofra on coincideixo amb les 2 australianes i una nova companya, "la basta de la basca", es diu Mónica i es fa dir "La Subcomandante Caracol" tela marinera. Sap de tot i fot unes tallades que no saps d'on et cauen les pedres... Però ara que alguns dels que coincidiem han marxat, o s'han adelantat... forma part ja del "nostre" "corralillo" o "grupillu" fotali com vulguis. Una més.
Hem passat per "Rioja Alta Golf Residencial" sota les boletes dels novatos que allí practiquen, sort de les reds.
Són les 11:50 i començo a cantar una del Aute ("Allá donde se cruzan los/dos? caminos") i em quedo tant ample, tu! De cop i volta m'adono que els ocells han decidit marxar a fer un vol lluny de mi. Tant malament ho feia?
Bé avui sota un sol espatarrant he arribat a Santo Domingo de la Calzada, donde canto la gallina después de asada. (Per qui no sàpiga de que va això ja li explicarè).
Sóc a l'alberg de la Cofradia més antiga de l'Estat, del 1106, tela, tela. Però està molt ben conservada i amb un cert regust a antic, antic de veritat. El poble una xulada.
Avui he convidat a menjar a les brasilenyes. L'Elianne i la seva amiga Marisa, però m'han dit que tenien que fer tal i tal i pascual i que si m'esperava vale i que si no endevant. Doncs endavant he dinat sol, per què he estat el primer en arribar i h pogut comprar abans de la 1, una ceba un tomaquet de quilo i un "cogollitos" que amb el formatge de cabra i el pa amb tomàquet que m'he currat, m'he injectat una sobredosis de fibra que no m'eixecaré del "water closed" en dos dies.
"Y hasta aquí puedo contar!" (de moment)
Molts muas i deixeu-me més comentaris carajo!!

1 Comments:

  • Así que la basta de la vasca, eh?? Muy bien, muy bien. Te voy a moler a bordonazos cuando te vuelva a encontrar. Y no dudes que te volveré a encontrar...

    By Anonymous Anònim, at 10:03  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home