Camí de Santiago

diumenge, de setembre 24, 2006

24 - Villafranca - O Cebreiro

M'aixeco a les 07:15 (13ºC) Encara no plou. Tot arribarà.
A les 9 arribo a Pereje a l'únic bar que hi ha. Vaig al bany, comenca a plore i el bosc no convida a baixar-se els pantalons i treure de sobre la motxila.
10:00 Trabadelo. Hi han tronc d'ample diàmetre arreu. M'estic mullant tot, tot i tot.
11:00 La Portela Troba una senyal que em diu que queden 190 Qm. per Santiago, em poso content. Agafo un brot de fonoll del camí i com un pagesol marxo a bon ritme.
10 minuts després: Ambasmestas. Vedelles gaudint de la gespa fresca.
11:20 Vega de Valcarce. Hi han 5 oficines bancàries en un poble de no res!! Collons quanta pasta a Galicia.

Arriba la pujada a La Faba. I quina pujadeta. Ja no les recordava des del marc. (léase mars)-
M'aturo al bar de Mary. M'explica anècdotes per la cara, el fill em demana si porto CD's !!??
Óstia, ho sento noi.
Estic a poc menys de 5 Qm. per O Cebreiro. Concentració i bessons!!

15:45 Estic dutxat i polit per triar un Meson per dinar. M'enamoro d'una per la finestra (d'una cambrera), estic tendre, moll i amb gana de tot tipus...

Conec a un tal Enrique de Venezuela, en Cesc de Tarragona... l'alberg està al complert. És diumenge i els domingueros han invaït tot.

Em compro un penjoll que fa referència als cargols pintats pels celtes.

Faig el tonto i tiro quatre fotos. Trobo a Leeanne la australiana i l'acompanyo a fer un caldo gallego a mitja tarda. Quines calors m'entren, tu!!

Tinc mil apunts que ja penjaré.

Us deixo amb la seva cara i la de l'amiga:

1 Comments:

  • Els noms dels pbles son en gallec com ara : Perexe, A Portela , A Faba, Veiga de Valcarce...

    By Anonymous Anònim, at 21:44  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home