Camí de Santiago

diumenge, d’abril 02, 2006

Diumenge: Astorga. 1er. Aniversari de la mort del Papa Joan Pau II

He somiat amb melissa. Ahir es va emocionar entre la pintura i ls emails als amics de casa seva. No està sola, però viu quelcom diferent. ës una "mamma" desitjable, espero que duri la nostra amistat. Només ens queda això, em decidit veurens l'any que ve. estudia Pecuaria i vindrà el febrer del 2007 a Barcelona. Fins llevors... ja no ens tornarem a veure. Sincerament m'he quedat buit. Xafat. M'ilusiona massa aviat. Un petó melisa i fins aviat.
08:40 - Avui començo tard a caminar, ahir varem veure el partit del Barça-Madrid, que queda molt pelegrí de ciutat... Total: per res.
09:05 - Villares de Órbigo. Direcció Santibánez de Valdeiglesias, on a l'estiu fan als camps de blat de moro laberints pels pelegrins.
Avui hi ha més bosc i pujades i baixades i arbres que tenen arrels de travanqueta a les passes perdudes damunt ses pedres.
M'he comprat un "bordón" (alias palo de pelegrino auyenta-perros i ayuda-subidas), la veritat serveix d'alguna cosa.
12:15 - M'aturo a San Justo a poc més de 3 Qm. d'Astorga.
Decideixo anar a un alberg privat al costat del palau neogotic de Gaudí.
14:00 - Dino un estofat de bolet i una truita de riu un cop més. Deliciós.
Faig un café a el "Cuadro" m'assavento que avui fa un any de la mort de Joan Pau II i que la empressa Artesania Sacra està netejant i polint el "Botafumeiro" de Santiago per tenir-lo llest aquesta Setmana Santa, després de 150 anys sense més manteniment que passar-li un drap per sobre.
Fa un dia collonut i començo a olorar la fi del meu troç de Camí.
Avui m'he torrat la pell, he notat del desgel de les montanyes que omple d'aigua els recs, rius, torrents... alhora que el desitg de que això no s'acabi mai ompli el meu ser.
La trempera matinera és ara una altre cosa. "El Cort Inglés" diu: Que ja és primavera

1 Comments:

  • WHAT ARE YOU TALKING ABOUT?!IT'S CLEAR...WE WILL BE FRIENDS FOR A LOT OF TIME (I DIDN'T SAY "FOREVER" BECAUSE NOTHING IS "FOREVER")
    BESITOS
    TU AMIGA MELISSA

    By Anonymous Anònim, at 15:05  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home